21. juni 2009

Sokker

Jo jeg har vist strikket litt sokker.. Skulle tror jeg hadde meldt meg på tråden hvor man skal strikke 52 par, men det har jeg ikke.... tør rett og slett ikke. Greier ikke å følge opp. Det er mingus sokker jeg har strikket i det blåfargete garnet og Elenor sokker i den grønnblå. Bittami Var så snill å hjalp meg med den engelske oppskriften:) Takker så mye.
Jeg har funnet et par veldig enkle opskrifter på engelsk og skal prøve meg.. Begynner å gjennkjenne en del av ordene så neste sokke prosjekt blir et par veldig enkle sokker strikket etter en engelsk oppskrift.


7 kommentarer:

  1. Fine sokkar i fine fargar :) Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  2. Kjempefine sokker ,du har strikket.Så bra at du vil prøve deg på engelske oppskrifter,for det er jo så utrolig mange fine av dem.Og når man ført har kommet mellom den første så er det ikke så vanskelig ,og gå på neste.Lykke til.

    SvarSlett
  3. Flotte sokker du har strikket. Lykke til med engelsken!

    SvarSlett
  4. Så flotte sokker, det gøy å strikke etter Engelske oppskrifter.

    SvarSlett
  5. Ååå, så fine sokkene ble! Disse må du legge ut i skrytetråden på Projo! Bare hyggelig å kunne hjelpe, det er bare å spørre flere ganger!
    Det ligger en award til deg i bloggen min!
    Klem!

    SvarSlett
  6. Ja her er det jammen sokker i haugevis. Dei kommer jo på løpende bånd virker det som.
    Den genseren din kommer til å bli flott. Gleder meg til å se den ferdig.
    Ja ei helt enkel, firkanta veske med etpar store? lommer inne skal jeg nok klare å få laget før ferien. Noen ønsker om farge?
    Ønsker deg ei flott midtsommeruke :)

    SvarSlett
  7. Kjempe flotte sokker, ha ein kjempe flott dag :D

    SvarSlett