3. august 2009

I danmark:)

Ja da er vi i danmark. Måtte en tur innenom og oppdatere litt her også selvom det bare er tekst.
Været er ikke mye å skryte av, men det skal vist bli fin når vi skal dra tilbake til norge:)
Jeg har kjøpt garn og en masse annet fint. Tatt masse bilder så det blir nok en lang oppdatering til helgen.
Egentlig begynner jeg å glede meg til å komme avsted. Er veldig hjemmekjær jeg, så det med å dra på en slik lang tur kan være en liten plage for meg hi hi:)
Har masser å fortelle, men det må bilder til så jeg sier velkommen innenom bloggen min over helgen for da skal det være oppdatert:)

1 kommentar:

  1. Er du alt på vei heim igjen?
    Godt tur og velkommen heim.
    Gleder meg til å se hva du fikk tak i i Danmark. Jeg fant ikke så mange spennende butikker.
    Gleder meg til etpar dager med fint vær nå.

    SvarSlett