22. november 2009

Har to ting på gang.
















Trengte å legge fra meg strikkingen litt og er begynt på en duk. Fant den i et gammel familen blad og er en god avveksling fra strikkingen. Jo da det er et sjal som ligger her.... det skal liksom være en bord og man skimter dem såvidt. Det er feil i mønsteret, men etter som jeg kan se får jeg jeg det til riktig. Det blir iallefall en bord:)
Det sneer ute og det blir nok en våt søndag. Må vist ut å måke litt om det ikke kommer noe regn og fjerne det. Ha en fin søndag:)

13 kommentarer:

  1. Du har jammen fått mykje unna. Lekkert sjal og hekladuk, og nydelege sokkar du har strikka. Ønskjer deg ein fin dag :)

    SvarSlett
  2. Sjalet du holder på med ser ut til å bli flott,nydelig farge på det.Og den heklede duken var jo bare nydelig.Ha en flott søndag.

    SvarSlett
  3. Ser ut til å bli både fint sjal og fin duk! Nydelig farge på det sjalet!

    SvarSlett
  4. Flott både sjal og duk. Korreksjoner til sjalmønsteret ligger på Projo! Lykke til.

    SvarSlett
  5. Du er utholdende, og det kan trenges, når du holder på med to store arbeider!
    Klem!

    SvarSlett
  6. Flott sjal og fine sokker. Og duken ser ut til å bli helt nydelig.
    Ja snøen slapp du å måke denne gangen.
    Skikkelig surt vær ute.
    Godt det var gangse bra i går.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  7. Sjalet blir helt sikkert flott og duken er jo et syn, minner meg slik om min mormor som var en reser med heklenåla.

    SvarSlett
  8. Så flott det blir! Lykke til med sjalet. :)

    SvarSlett
  9. Sjalet ditt blir nok fint til slutt skal du se. Duken ser helt flott ut.

    SvarSlett
  10. Nydelig duk du hekler! Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  11. Knall duk og sjal ,gøy å hekle litt også til en avveksling.Sokkene du har strikket er også knall fine,

    SvarSlett
  12. Så fine ting du lager. Den duken er nydelig. Minner meg om min mormor også...

    SvarSlett
  13. Ja her var det masse flott , du har jobba godt Dorthe jeg er ganske imponert av den farten du jobber i.Som tidligere nevnt her så er di sjalene dine bare flotte. Jeg håper at jeg også en dag kan få til slike flotte sjal.Jeg er innom bloggen din daglig og kikker, men er ikke så flink til å skrive, skal prøve å bli litt bedre til det. Ha en riktig god helg og kos deg med garnet ditt.

    SvarSlett