20. januar 2010

Kalvåg jakka.

















Ja har gått i gang med denne jakka som er helt fantastisk i farger og mønstre. Var veldig redd for om jeg skulle greie det, da jeg må telle en del og ha mønsteret til å stemme hele veien. Skal sette inn bilde når jeg har kommet et stykke til. Det skal være rulle kant ned og den ruller ganske mye, men jeg håper jeg kan presse den litt ned. Blir spennende iallefall da jeg synes den er fantastisk. Strikker i Falk og det liker jeg veldig godt og strikke av.

4 kommentarer:

  1. Du verden for et morsomt arbeid. Det er så morro med slike mønstre som en stadig skifter farge på. Minner om en genser jeg strikket for mange år siden. Hvor er den mon tro? Må visst en tur på loftet å lete jeg... Skal bli spennende å se når jakken er ferdig. Flott blir den i allefall.

    SvarSlett
  2. Den jakka er berre såå fin, og så fine fargar då :) Ser fram til å sjå den ferdig :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott i fine farger. Gleder meg til å se denne ferdig

    SvarSlett
  4. Oi den så veldig flott ut. Artig mønster.

    SvarSlett