24. juni 2011

Har strikket litt:-)

 Silje ønsket seg lange fanaknestrømper og slik ble det. De er strkke i siljagarn og veldig lette og strikke. Burde være litt forsiktig, men med litt is på albuen og bare noen omganger om gangen så går det. Kan ikke gi opp og strikke da det er det mest positive jeg vet om.
 Votter har det også blitt. Et lettstrikke mønster i mor åse garn. Nå er det tid og tenke på hva som skal lages til vinteren.
Et par sokker i Strek. Mye alpakkasokker, Strikket i samme mønster som blueberry socks. Har igang et par sokker til og et par votter.. På tirsdags reiser vi til Bergen og da skal jeg ha et sjal igang. Et som er lettstrikket på bussen.

12 kommentarer:

  1. Flotte votter og sokker , Dorthe. God tur til Bergen :-)

    SvarSlett
  2. Superflotte strømper, votter og sokker:)

    SvarSlett
  3. Det er ikke lite du får strikket og så fine ting da :)
    Ha en god helg, klem.

    SvarSlett
  4. Så flittig du er! Fanaknestrømpene er kjempeflotte, votter og flotte lester:) Og her sitter jeg med min 3. Mariusgenser. Lite framgang må jeg bare si.
    Ei finfin helg til deg:D

    SvarSlett
  5. Kjempefine sokker og votter:)

    SvarSlett
  6. Dette var ikkje berre litt :) Du er flittig som alltid. Ha ein fin dag :)

    SvarSlett
  7. Flotte sokker og kjempe fine votter - det mønsteret likte jeg svært godt.

    SvarSlett
  8. Hei. Nå har jeg oppdatert meg på bloggen din. Masse flotte bilder og hendelser du har opplevd. Hagen begynner å blomstre, nydelige bilder :). Fossen var jammen meg stri, godt man ikke skulle over der :). Fana knestrømpene ble flotte, de andre sokkene også. Du har vært produktiv selv om armen ikke er god enda. God tur til Bergen og ha en flott sommer :)

    SvarSlett
  9. Så herlig strømper :O) Fanamønsteret er bare så lekkert og går vel aldri av moten . Mye fin strikking her Dorthe . Kos deg i Bergen og riktig god sommer , klem fra Bente :O)

    SvarSlett
  10. Kan godt forstå at det er vanskelig å la pinnene ligge. Det er jo "bare" dine armer det går utover. Nydelige sokker og votter du har strikket.
    Riktig god tur til Bergen.
    Og ei herlig uke til deg :)

    SvarSlett
  11. Så masse fint du har strikket. Favoritten er selvsagt Fanasokkene, som er et mønster herfra som jeg bor...

    SvarSlett
  12. Så mye fint du har ferdig. Fanaknestrømpene er supre. De andre sokkene også og flotte votter. Ha en riktig fin tur til Bergen.