2. august 2011

Zebra votter og verksøyskasse.

 Silje ønsket seg Zebra votter og det ble det.. Kjøpte mønster i Jorids mønster butikk. Skal strikke flere av disse. Jeg har også igang sokker og snart skal jeg til bærestykket på telemarksgenseren til Terje. Jeg strikker på mye forskjellig pga armenen.. Kommer an på hvor vondt jeg har. Har mange prosjekter i hodet, men umulig og rekke alt.. Må innrømme jeg har bestillt meg litt mere garn. Fabel som er fint til disse votter. Har også få gang i noen broderier. Det er litt skånsomt for armenen.
Har kjøpt meg en helt vanlig verktøyskasse med en masse lommer. Den er kjempefin til strikkepinner og garn. Har plass til litt oppskrifter også. Problemet er bare at den no fort blir for liten.

1 kommentar:

  1. Så fine votter du har strikket! Fine bilder fra Doksfløy også. Fine trestubber med mere.

    SvarSlett