18. august 2008

Dagen i dag

Skolestart og 16 åringen min har begynt på byggfag. Så dagen idag har bestått i å få handlet litt av hvert. Dyrt dette og han må nok pent betale litt tilbake til meg når han får stipend.
Jeg er jo igang med denne blogging igjen og jeg setter inn litt bilder av ting som jeg har laget den siste tiden..Bloglisten blir også lengere så jeg skal få dere alle inn på den etterhvert.
Imorgen er det rengjøringsdag så da er det bare å brette opp ermerne:)

Delfinsmykket var det siste smykke i smykke klubben hos projo og jeg synes det er helt nydelig.
Breezesokker var fra sokkealongen hos projo.
Når jeg sitter å ser på alle bilder jeg har så har sommeren vært ganske produktiv. Helt utrolig hva man egentligrekker.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg.Gleder meg til å følge deg videre her.Flotte sokker du har strikket.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med kjempefin blogg! Sokkene dine ble supre!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med ny blogg.Flott ble den.

    SvarSlett