20. august 2008

Kjøpt bånd, hemper og fått blomst:)


Har fått kjøpt hempe til jakka mi. Hater å strikke knapphul og jeg får det aldri pent. Kjøpte også et bånd som pynter noe veldig. Håper bare jeg får strikket en pen kant nå. Tok frem symaskinen og fikk klipt opp jakka slik at jeg iallefall er ferdig med det. Vart litt dårlig bilde da hemperne ga gjenskin.
jeg var hos Dokka kremmeren tussiognikitasblogg og handlet. Fikk jammen to surkulenter og en liten glass vase på kjøpe. Så kjempekoselig det var. Er bort om der titt og ofte. En fantastisk butikk med alt mellom himmel og jord:)











1 kommentar:

  1. Hei. Så koselig det var at du fikk blomster hos Dokka kremmeren. Er innom der av og til jeg også, men det er ei stund siden nå.
    Jakken blir nok fin med bånd og hemper. Lykke til.
    Ha en flott kveld

    SvarSlett