30. oktober 2008

Den første snø


Ja da kom den første snø og jeg synes det ser veldig koselig ut. Håper ikke det blir flere meter i år, men det kunne jo bli liggende til etter jul.. Litt har jeg da fått ferdig også.. De røde vottet fra Randi K design.. Jeg ville helst ha vanlig vrang bord, men mønsteret er jo nydelig og morsomt å strikke.
I dag satt jeg meg å prøvde meg på litt smykkelaging.. Fikk laget litt og kanskje det blir litt mere imorgen. Morsomt å lage litt smykker til en forandring.

6 kommentarer:

  1. Vottene dine ble flotte. Artig å se hvordan mønsteret blir i forskjellige farger. Fine smykker også!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Syns denne snøen kunne ventet ei stund til. Men en får nå bare gjøre det beste utav det.
    Du lager så flotte ting. Vottene er nydelige.
    Har en hilsen til deg på bloggen min.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  3. What a beautifull mittens you've made!

    SvarSlett
  4. De vottene var kjempefine! Deilig og varme nå når det begynner å bli kaldt.

    Smykkene ble veldig stilige :)!

    SvarSlett
  5. Flotte votter! Jeg hadde planer om så mange sånne votter, men foreløbig har jeg ikke strikket en eneste selbuvott i høst! Det er så mye annet som stjeler tid, så det får bli til neste jul tror jeg.
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  6. Nydelige votter og flotte smykker.

    SvarSlett