20. februar 2009

Oppdatering på prosjektsiden og et par fargesprakende tallerkner:)









Ja da var det en liten oppdatering på prosjekt siden da.. en marius genser er i gang. Kjøpte en kurv til garn og opp i den ligger der et par lange strømper. Den første er nesten ferdig. Så det går jo fremover...... litt her og litt der. Men jeg har gitt opp. Det nytter ikke for meg bare å ha et prosjekt gående.. må ha litt her og litt der.
Ja og jeg har jo også et par sjal gående he he he he... så jeg blir ikke arbeidsledig foreløping. Videre oppdatering kommer til søndagen, så får vi se hvor langt jeg har kommet he he he..
Måtte bare legge inn disse to tallerkner. Jeg elsker farge og kunne ikke gå forbi disse to. Måtte bare kjøpe dem. Herlige fargeklatter:)


1 kommentar:

  1. Ser du er godt i gang med flere prosjekter. Så flink du er til å få unna ting! Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett