25. august 2011

Strikking den siste uken.


Disse små sko er til en liten jente og jeg håper de passer. Tror jeg er beste til og strikke sokker. Det skal en liten knapp i siden.
Et erme er ferdig til Telemarksgenseren så nå er det bare og gå igang med neste.
Har fått strikket en del den siste uken og har masser av prosjekter i hodet...Litt for mange vel, men jeg har jo god tid om dagen.

 Har strikket en monster bukse. Den er virkelig morsom og veldig lett og strikke. Det verste var egentlig maskestingene til slutt..Tenner og øyne måtte broderes, men jeg synes det ble ganske bra. Denne buksen skal passe den lita jente som skal ha skoene. Nå skal jeg strikke sokker til henne også.
 Disse to par bikkjevotter er solgt og mottageren ble veldig fornøyd. Nå er det vist ønske om sokker med bikkje på. Tror det skulle være enkelt og bruke samme mønster øverst på foten.
Utrolig hva som kan more en 17 åring. Dette måtte jeg bare sette inn. Silje leker med badeanden i vasken... Anden blir grundig vasket med en blomsteroppvaskbørste....... Etterpå slapp hun den opp i pølsevannet og jeg kan IKKE si niclas ble så veldig glad for dette...Man kan vel kalle Silje for et lekende menneske:-)

4 kommentarer:

  1. Så mye flott du har laget, monsterbukse er tøft da :O) Kreativ ungdom er herlig , noen av de bobler over av skaperevne og kreativitet he he. Klem fra Bente :O)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja noen ganger er det morsomt å leke seg litt.
    Flotte votter du har strikket.
    Og for en tur dere har vært på. Litt av en natur. Flott.
    Ha ei herlig helg,:) Igjen. Det går jo så utrolig fort.

    SvarSlett
  3. Masse fint du lager. Monsterbuksa er flott. Vottene også. Jeg har ikke strikket på tre dager. Har vært borte og tatt strikkefri. Men jeg er snart igang igjen.

    SvarSlett
  4. Så mange flotte prosjekter du har! Liker særlig godt den monsterbuksa, syns den er festlig :D

    SvarSlett