11. januar 2009

Fuglevotter er ferdige:)

Fuglevotterne er ferdig og mønsteret er gratis og finnes her
Har fått helt dilla på disse votter og er i gang med et par til i grått og rødt. Disse votter ble litt små til meg. Brukte ida ull garn fra europris. Prøver nå med vestelandsgarn og da blir de litt større.
Disse votter er utrolig morsomme å strikke. Veldig enkle også:) Anbefales absolutt å stikke.
Nå skal jeg kose meg med en bedre frokost. Vasket huset igår så i dag er bare kose dag:)
Håper alle der ute får en riktig fin søndag:)


7 kommentarer:

  1. Flotte votter du hart strikket

    SvarSlett
  2. Kjempefine votter,du har strikket.

    SvarSlett
  3. Fine!

    Jeg skal strikke dem også, men vurderer vrangbord så de sitter bedre på hendene.

    SvarSlett
  4. Flotte votter igjen. Koselig med noe som ikke alle har.
    HAr en utfordring til deg på bloggen min.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  5. Hei:) Så flotte vottene dine ble! Jeg er med på "Tilbehørs-alongen", og tror nok at jeg må prøve meg på disse også. Ha ei fin uke:)

    SvarSlett