16. januar 2009

Nesten jule kveld




























Det lå en pakke til meg på posten idag fra FridaDet var en kjempe overraskelse.
Her var det garn, bøker,stoff, blader, bøker, film, broderier og diverse annet... storkoset meg med å åpne denne pakka... Du er helt fantastisk frida..... Vil oppfordre alle som er innenom meg og ta en titt innenom siden hennes
Hun er ny i blog land men har lært seg kjempe mye på kort tid. Vi har alle vært nybegynnere.
Åh jeg skal kose meg. Nå har jeg også fått det røde garn jeg skal strikke kjole av så jeg blir ikke arbeidsledig i 2009. Denne fredag har vært fantastisk:)

4 kommentarer:

  1. Så heldig du var! Det er alltid spennende og oppmuntrende når det så fin post! Så nå må du kose deg skikkelig i helga!

    SvarSlett
  2. så mye fint Dorthe.

    Nå har du mye å jobbe videre med utover kveldene og dagene.

    SvarSlett
  3. Så flott pakke du har fått. Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  4. Jammen har du vært heldig å få mange flotte ting.
    Visst du har lyst til å ta en tur, så kan jeg si at det ofte er veldig lite folk fra morgenen av på loppemarkede.
    Ønsker deg ei flott helg :)

    SvarSlett