20. september 2008

Lørdagsoppdatering:)


Jeg har fått Award fra Marits hobbyblogg
Jeg sier mange takk og skal sende den videre i neste innlegg.
Ellers har det vært en rolig uke, men har fått gjort litt da.
Bolen til genseren min er ferdig og har til og med festet alle tråder. Har begynt på ermer også så dette går fremover.




Nå er jeg iallefall sikker på at jeg får den ferdig. Etterpå er jeg klar til å strikke Cobbelstone
Det er jo egentlig en herre genser, men jeg liker den veldig godt.

Eller har jeg vært på loppemarked og kjøpt en aviskurv, en liten vannkanne som jeg kjøpte en surkulent til og jeg har kjøpt en gammel kaffekanne. Er litt glad i gamle kaffekanner.
Var på bibliotekt i går og lånte meg litt lesestoff.. Den ene boken er på 1000 sider, men jeg elsker slike bøker. Håper den er spennende. Alt om håndarbeid kom også igår og det var mye inspirasjon der.


Må jo innrømme at jeg også har kjøpt litt garn. Fikk tilbud fra isdronningen
Gleder meg til å strikke noen sjaler av dette og jeg fikk med mønsterhefte også. Er veldig fornøyd. Jo da jeg var en tur på Europris og måtte jo ha med meg litt sokkegarn. Kan jo ikke riskikere å gå tom:):) jeg klare rett og slet ikke å bare ha et prosjekt i gang om gangen. Det må være flere ting som jeg kan veksle litt imellom.


















Til slutt i denne oppdatering kommer et lite morgen bilde over elva.. Kjølig er det denne morgen og nå er det riktig høstluft. Bladene begynner så vidt å bli gule.. Håper dere alle får en riktig fin helg:)

4 kommentarer:

  1. Ja, her var det mye forsjellig. Gleder meg til å se genseren din ferdig strikket.

    SvarSlett
  2. Flott morgen bilde,du har tatt .Ha en god helg.

    SvarSlett
  3. Hei, flotte kanner du fant på loppemarkede. Fint med blomst oppi den ene.
    Genseren blir flott.
    Jeg har visst også ganske mange prosjekt gående samtidig. Men en kommer jo stadig på noe nytt spennende som bare må prøves ut. Kan ikke vente til en er ferdig med de andre.
    Ha en flott Ja det er virkelig blitt høst nå. Flotte farger over fjellet i dag. Ligger noen bilder på bloggen min. Ha en flott kveld og god søndag :)

    SvarSlett
  4. Glemte å si at jeg har en utfordring til deg på bloggen min
    Lykke til

    SvarSlett