8. oktober 2008

Litt om hva jeg har pinnene for tiden og litt diverse annet:)




Jo da jeg har en del igang i øyeblikket.. Det er jo snart jul:) Jeg har fått en utfordring fra
fjordheim om å skrive 6 ting som gjør meg lykkelig.
1. At sønnen min trives og har det bra
2. hobbyen min
3 pc-en
4. Varm kakao på en kald høst dag
5. En spennende bok
6. Garn og fine farger


Ellers er jeg jo igang med Cobbelstone og den er jo enkel og et fint tv arbeid.
Blir veldig spennende når jeg skal sette alt inn på rundpinner:) Håper det går bra:)














Fikk pakke fra Projo idag og det er noe nydelig sokkegarn og har jo bare lyst å gå igang med engang.. Har bare så veldig mye igang fortiden..har satt igang med røde kjøkkenhånklær og har fått strikke et og er igang med nr to.. Skal strikke noen kluter også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar