12. november 2008

Et lite pip fra meg

Har min gode gamle pc på reparasjon og jeg sitter på en pc jeg ikke kjenner så godt.
Men her strikkes det for harde livet:) og til helgen blir det en stor oppdatering.
Jeg skal bare få festet tråder og presset alt. Så i helgen blir jeg ikke arbeidsledig. Mingussokker er feridig(bilde kommer) Et par barnesokker er ferdige:) og nå strikkes det votter(snart ferdig med første) Har bestilt votte og lue pakke fra projo og det må jeg igang med så snart det kommer..
Sjalet jeg holder på med er snart ferdig.
Men som sagt bilder og oppdateringer kommer til helgen:)
Ellers er det et grått og trist vær.. kjempe glatt ute og det er overhodet ikke moro å gå ut å vakle på glattisen... enter så har det snødd eller så har det regnet og fryset på.
Håper alle får en riktig fin dag:)

1 kommentar:

  1. Ja det er egentlig best å holde seg inne for tiden. Det føret er ikke noe særlig.
    Godt du har masse strikking å drive med da.
    Ha en riktig god dag :)

    SvarSlett