24. desember 2008

Juleaften


Idag er den store dagen:) Håper alle har kontroll over maten og fått kjøpt inn alle gaverne...
Ønsker alle en riktig fin juleaftensdag og kveld.
Sress ned og nyt denne dagen og kvelden:)
Jeg har alt under kontroll.. ribba står i kjøleskapet og jeg koser meg med en kaffekopp nå tidlig på morgenen. Blir nok litt strikking innimellom idag også. Fikk oppskrift på sjal i posten fra frida i går og da måtte jeg jo finne noe garn.. Sjalet strikkes på tykke pinner så det går fort. Jeg hadde bare pinner nr 12 men det går vist veldig greit:)
Jeg har også fått ferdig noen heklete ting og bilde følge en av de første dagene..
HA EN RIKTIG FIN JULEKVELD:)

1 kommentar:

  1. Har vært på jobb både i dag og i går på dagen. Men ting var så pass under kontroll her, at det har gått bra med ei ekstra vakt på sparket i dag.
    Ønsker deg en riktig flott julekveld :)

    SvarSlett