21. januar 2009

Nøsteaward og litt rydding







Fått nøsteglede award fra Frida
Det passer veldig godt idag, da jeg har ryddet i garnet og skrekk og gru..... Trodde ikke jeg hadde sååååååå mye...
Fikk jo kjøpt garn på lopppis igår og der står det litt mere å venter på meg..
Nå har jeg nok garn til hele 2009.
jeg hadde en pose med bare noen små rester og jeg må innrømme at de gikk i søpla..
Lure litt på om jeg lider av en alvorlig garnsykdom:):) Det er jo garn bak sofaen, under senga osv.. burde få kjøpt meg noen kasser og virkelig laget system.. kanskje jeg får gjort det i 2009. dette bilde er jo bare et lite utdrag av hva jeg har av broderier og garn. Klarte jo ikke engang å få alt med på bildet.
Må vel bare konkludere at JEG ELSKER garn:):):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar