15. februar 2009

Måtte rydde bak sofaen idag!!!!!!!

Jeg måtte rydde bak sofaen idag da jeg får rørlegger imorgen og det ligger vist noen rør bak det.... hjelp tenkte jeg.. hva gjør jeg nå?? måtte bare gå igang... Jeg fikk sortert litt og kastet en del smårester.. det er jo bare et lite utsnitt av garnlageret mitt... det er en del under senga mi også hi hi hi... nesten flau, men ryddet fikk jeg og støvsuget. Hybelkaninerne hadde virkelig slått leier bak der. Etter jeg hadde gjort det begynte jeg å gå å små rydde litt både her og der. Fikk plutselig ånden over meg. Man har så god samvittighet etterpå:)

4 kommentarer:

  1. :-) hørtes kjent ut med de kaninan - eg har ei sånn sofa på loftet.
    Så e d snart kvelden og ei ny uka. Eg venter på garn(enda mer..) til en fin jakke i symphony til frøkna mi fra Drops hefte nr 15 - va mye fint der.
    Spennende, men no e d slutt..! Før eg får strikka opp noe av det eg har, meiner eg. Trur eg. Jo! NO e d slutt. Har så mye fint å kose meg med - kem va det som sa at eg berre kunne sny inne, va det du, tru? :-)

    SvarSlett
  2. Hehehe - ja, det er utrolig hva som kan bli gjort når man skal ha håndverkere innom hus. Nyt den gode samvittigheten din og ha en strålende uke. Klem

    SvarSlett
  3. Ja det er godt å få en grunn til å rydde litt noen ganger. Masse garn du har der, og enda mer under senga? Ja, jeg har visst et rom fullt av stoffer. Så jeg skal visst ikke si noe på garnemengden din. Og hybelkaniner, ja de formerer seg nok i enda større mengder enn vanlige kaniner.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  4. Ser du har litt garn du og.
    Og jeg kan rengne med da du dro fram så fant du en del nøster du hadde glemt.
    Så de håndtverkene kan være bra og ha til en god del at man får ryddet litt.

    SvarSlett