7. februar 2009

Sofakroken min:)


Åh hjelp.. Det vrimler med prosjekter i sofa kroken min.. Ermer til kjloen ligger å skriker på meg.. marius er lagt opp på pinnene og enda et par Birds foot er påbegynt. Tvarbeid og ikke tvarbeid.... Det virker som om jeg har det best med en del på pinnene, men har bestemt at jeg ikke skal la meg stresse av det..prøve iallefall. ja ja får jo se hva det blir ut av alt dette.
Jeg prøver årydde i denne kroken, men rotet kommer liksom igjen etter et par dager... :)

2 kommentarer:

  1. Hei, Dorthe
    Tusen takk for hilsen i bloggen min, det var kjekt. Godt å se at andre har en krok med "pø" slik som jeg har. Mannen min har ikke sagt noe for alle tingene mine som ligger i "seksjonen min". Jeg tror faktisk at han liker at jeg sysler med håndarbeide - da får han lettere aksept for å se på boksing på TV...
    Linker til deg i bloggen min, regner med at det er greit for deg.
    Ha en strålende dag - hilsen Jannicke

    SvarSlett
  2. Åååå, nå ser jeg at du skal godkjenne kommentaren; puuuhhhh - trodde at jeg hadde trykket feil og slettet kommentaren min.

    SvarSlett