10. mai 2009

Enda en liten oppdatering:)

Var på plantasjen i Fredags da jeg var i Gjøvik. Kjøpte to forskjellig krysantemum:)
Synes farger er herlige:) DSC00282 DSC00284 Man trenger litt blomster rundt seg nå på våren og det gror i hagen min. DSC00281 DSC00280
DSC00288 Ellers har jeg kjøpt en liten pose med garn på loppemarked.. kunne ikke la være og det var nok fargernes skyld:) jeg elsker gult og orange. Tror det kan bli et sjal av dette:) Også selvom det er litt forskjellig tykkelse. Får nå se når jeg kommer igang med det. Enda et prosjekt på vent. Sykurset hos projo har gitt meg mersmak og idag dag har jeg klippet en masse sirkler og firkanter. Det er noe jeg kan sy på innimellem. DSC00287
Ha en forsatt fin Søndag allesammen:)

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for hilsen. Det er så herlig når ting begynner å spire og strekke som opp mot himmelen - da er det vår.
    Spennende pose med garn du fikk kjøpt, gleder meg til å se sjalresultatet av det.

    SvarSlett
  2. Så fine blomster du har. Og løperen din var kjempefin! Jeg er ikke ferdig med sakseetuiet engang...

    SvarSlett
  3. Så mange flotte blomster du har.Heldig har du også vært med kjøpet av garn på loppemarked.

    SvarSlett
  4. Flotte blomster. Gleder meg til jeg skal ta en tur til Plantasjen å handle inn en del til å plante i krukker ved trappa. Men tørr ikke det før i slutten på måneden.
    Ja du er virkelig blitt hekta på å sy også. Spennende å se hva det blir av det etterhvert.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett
  5. Så mange flotte blomster du har.

    SvarSlett
  6. Så koslig blogg du har og mye fint håndarbeidet å se! Kommer gjerne innom igjen! Ha en flott 17. Mai!

    SvarSlett