6. juli 2009

Litt forandring på bloggen

Da jeg har hørt om flere som har hatt problemer med å legge inn kommentar på bloggen min og har opplevet det selv hos andre, så nå har jeg fjernet bakgrunnen fra cutest blog.
Det skal i allefall prøves for å se om det er det som er problemet. Bloggen min ser litt uferdig ut nå, men jeg skal ta å fikse den i løpet av et par dager...
Jeg skal iallefall forsøke meg på dette og hvis ingen får problemer nå ja da er det cutest blog.
Ha en fin dag allesammen og velkommen til en kanskje litt uferdig greie, men det kommer:):)

3 kommentarer:

  1. Kjedelig med blogg problemer. Har ikke ahtt problem med gloggen din. Håper det retter seg for alle
    HA ei god uke :)

    SvarSlett
  2. Flotte sokker , sjal og kluter du har lagd Dorthe

    SvarSlett
  3. det er ikke cutest blog , jeg blir kasta ut enda

    SvarSlett