17. januar 2010

Award


Fikk en award fra emme
Skal prøve å få sendt den videre etterhvert, men etter helgen strikking er jeg litt på etterskud med blogrunden....





Skal skrive 7 ting om meg selv.... hmmm ikke enkelt men jeg prøver:)

1. Jeg er kreativ.
2. Jeg er snill. (tror jeg da)
3 Utrolig glad i å sløve foran tven om jeg får sjansen.
4. Hater å gå i butikker. Elsker internetbutikker.
5. Elsker kaffe og røyker desverre.
6. Elsker alle tekniske ting som pcer og mobiltelefoner. Bare må trykke og sette sammen.
7. Hater møbler som er flatpakket... har overhodet ikke sansen for spiker og skruer...

2 kommentarer:

  1. Ang den siste så kan jeg si at jeg ikke har problemer med å få isammen et flatpakket møbel. Men har funnet ut at det er mye enklere å bare kjøpe det på loppemarkede,hehe
    Da er det som regel ferdigmontert.
    I dag fikk jeg et skrivebord levert på døra.
    Så nå må jeg finne frem malekosten.
    Ha ei god uke :)

    SvarSlett
  2. Hei - god mandag, for å si det sånn..:-)

    Takk for påminnelsen om Projo-pakke, nå skal jeg gå inn og bestille med en gang.

    Trodde man fikk mail, jeg? Skal spørre.

    - nå kjem sola snart, var et nydelig lys i øst i morges.

    Hilsen
    Laila

    SvarSlett