27. mars 2010

Veldig mye håndarbeid på gang.

Ja her har det vært mye om og men den siste uken. Bakstykket til den olivengrønne jakken er ferdig, men jeg måtte ta opp og begynne forfra. Begynte på den igjen med godt mot og nu er jeg klar til forstykker. Strikker av alpakkagarn og kanterne ruller seg så det blir bedre bilder når jeg får laget forstykker og syet noe sammen.

Naboen min kjøpte drops karisma for meg på gjøvik. Skal strikke sokker fra drops.
Egentlig burde jeg jo ikke kjøpe mere garn, men det nytter ikke med noe kjøpestopp her i gården. Har garn nok til to par sokker. Dette er et sånn innimellem arbeid....

Ja også var det dette med og ombestemme seg....! Jeg skulle jo strikke den fersken farget sommergenser, men akk... falt over denne heklete tunika og kunne ikke styre meg. Jeg byttet garnet jeg hadde og nå er jeg igang med denne. Dette er litt spennende da jeg aldri har heklet slike store plagg.
Ja som dere ser så har jeg en del på gang, men det nytter ikke for meg og bare ha en ting. Har egentlig oppgitt dette.
Nå har påskeferien begynt og det øsregner ute så det er bare og sette seg tilrette med med håndarbeid i sofaen og kose seg:)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Her var det mye fint på gang,godt å se at noen er veldig produktive.. God Påske til deg og dine ;o)

    SvarSlett
  2. Alltid godt å ha flere prosjekt å bytte mellom synes jeg. Ser så fin ut den tunikaen, gleder meg til å se den ferdig :)

    God Påske!

    SvarSlett
  3. Ja slik er det. Har en en mani så nytter det ikke å prøve på noe annet. Sier det til meg selv mange ganger, du behøver ikke mer stoffer nå. Men det nytter ikke.
    Godt det regner så forsvinner snøen raskere.
    Men litt kjedelig at det skal regne omtrent hele påsken.
    Ønsker deg ei god palmehelg :)

    SvarSlett
  4. Ja, flott med mange prosjekter. Det har jeg også, strikking, hekling, gimping.... Du er jo knall flink er du! Blir spennende å se tunikaen. Ha en GOD håndarbeids PÅSKE!

    SvarSlett
  5. Den tunikan var lekker. Det er slik det skal være, en har lov til å ombestemme seg. Garnlageret mitt bare øker og øker det også. Merkelig fenomen, he,he.
    Ha en flott påske.

    SvarSlett