14. november 2010

Votter, sokker og litt kuler.

Da har jeg strikket votterne helene 2 fra Randi K design. Må innrømme jeg har laget dem litt annetledes og jeg forglemte meg på tommelen. Den skulle ha vært mørk fersken. Men jeg synes de ble fine.

Disse sokker fra fra Dropsdesign http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=566&lang=no 
 Morsomme å strikke og det er jo riktige julesokker. Disse skal jeg nok strikke et par til av.
Tre julekuler er klar til levering og 4 nye er bestilt. Det er 14 dager til messe og nå begynner nedtellingen. begynner å få litt panikk men jeg rekker nok det hele tror jeg. Er uten internett til imorgen da telefonledningen forsvant da et tre skulle felles.

9 kommentarer:

  1. Åååå så mye fint du har strikket siden sist jeg var innom. De sokkene var kjempefine!

    SvarSlett
  2. Flotte votter! - De likte jeg svært godt! Kjempe fine julekuler og julesokker også. Koslig å lage juleting nå som det nærmer seg litt :o)

    SvarSlett
  3. Så nydelige votter og sokker du har strikket. Du er rask.

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte votter med egen vri:) Sokkene og kulene er også fine. Forstår den følelsen angående messer, er der selv også:)

    SvarSlett
  5. Flotte ting du har strikket. Lykke til på messen, det går nok bra:-)

    SvarSlett
  6. Veldig fine sokker og votter. Riktig gladvotter! Ha en fin uke.

    SvarSlett
  7. Å... dei sokkene var flotte. Fine votter også, men sokkene likte nok jeg best.
    Ja det var du som minna meg på at jeg måtte kjøpe amarylles. Du kjøpte det da vi møttes på butikken. Men da hadde jeg det litt for travelt til å huske på å ta med meg en. hehe.
    Men nå står den på bordet.
    Ønsker deg en ritkig god dag :)

    SvarSlett
  8. De vottene var bare helt utrolig flotte. Samme var sokkene. Ekte julesokker.

    SvarSlett
  9. Mye flott å se på.Her går pinnene varme tror jeg. Og julekulene må være smittsomt , "alle" strikker de , og de som ikke strikker kjøper . Hørte noen hadde gitt 800 kr for 1 (en ) strikket kule . Men ikke hva slags matriale den var strikket av.Håper ikke trefellingen er uopprettlig .God søndag .

    SvarSlett