26. desember 2010

Nå er jeg tilbake og her er noen julegaver.

Det har vært en kjempefin jul og jeg har lagt inn noen av julegaverne. Fikk også genser og kjøkkenkrukker.. og mye annet. Men jeg fikk knitt pro strikkepinner og dem gler jeg meg til å prøve.

Litt morsomt med denne drillen. Akkrat kjøpt meg rosa telefon og nå har jeg jammen en rosa drill også. Egentlig trenger jeg den da jeg ikke har en ok skrutrekker og mangler verktøy så det er jo kjempebra med en drill. Nå kan jeg ordne hyller og skruer selv og slipper fly rundt på bygda og be om hjelp.

Dette glass huset synes er er kjempefin. Det vist meningen at det skal henge ute, men det tør jeg ikke i denne kulda, så det har fått plass inne.

Bøker ble det også og lyse staker. Synes jeg har fått så mye fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar