4. desember 2010

Tiden har gått så fort!

 Det har vært messehelg. Det var utrolig lite folk og dårlig salg. Ikke noe morsomt i det hele tatt. Men vi har da vært med. Tiden har bare gått så fort i det siste. Jeg holder på med jule gaver og det kan jeg ikke legge ut her.. Så det blir nok litt lite blogging før jule og tiden strekker heller ikke til. Kommer sterkere tilbake med julegavebilder.
Det har vært noen kalde dager. Vi har hatt ned til 29 minus og det er ikke morsomt. Flere lag med klær hver dag og det tar jo flere timer å klæ på seg.....:-) Håper på det skal bli mildere til uka.

6 kommentarer:

  1. Trasig når det er lite salg!
    Lykke til en annen gang!

    SvarSlett
  2. Så synd med lite besøk og dårlig salg på messene. Håper likevel du får en koselig førjulstid.

    SvarSlett
  3. Hører flere her også har hatt lite besøk på messene og dårlige salg -kanskje dette ikke er året for hjemmelaget? Men selv foretrekker jeg hjemmelagde julegaver, og håper andre også vil ha det, for det får de av meg:))

    SvarSlett
  4. Kjedelig at det ble så lite salg.
    Men siden det var så kaldt så var det ikke mange som orket seg ut.
    Har jobbet på Dokka dei siste dagene, og nede på Torstu har det ligget på -25 grader.
    Ser jo ikke ut til å bli noe mildere med det første heller. Selv inne må jeg ha flere lag
    med klær. Ligger godt under et pledd på sofaen nå.
    Ønsker deg en god søndag :)

    SvarSlett
  5. Dumt med lite salg og besøk, men bedre lykke neste gang. Ha en flott advendtstid.

    SvarSlett
  6. Alt 14 dager siden messa på campingen. Tida går fort. Jo jeg har mye å gjøre, men jeg prøver å ikke stresse. Har trent i dag, og drevet med litt småpynting her hjemme. Skal på jobb i natt og jobbe hel dag på skolen i morgen. Håper det blir en stille natt. Begynner å bli ferdig med det jeg vil gjøre før jul. Fikk sendt siste rest av gaver i dag. Og noen julebrev. Ha ei fortsatt god førjulstid :)

    SvarSlett