4. januar 2011

Nytt år, nye muligheter..

Da er vi igang med et nytt år og planer har masser av. Nå er jo dåpskjolen ferdig. Jeg har en vm genser igang og en baby lue. Venter på sokke og votte pakke hos projo. Ja det var et lite utsnitt...har garn liggende til en genser til og jeg har litt sokkegarn som må brukes..Det blir jo vår og sommer engang også og jeg har lyst til å strikke en kjole til jenny, men får vel prate litt med mammaen hennes først.. en liten kjole kunne være toppers å strikke. Jo planer har jeg!! Regner vel med jeg ikke er den eneste som sitter med strikkeplaner for 2011.

4 kommentarer:

  1. Ja du har planer nok ser jeg.
    Det er jo godt å ha litt å drive med.
    Jeg har ikke kommet igang med noe håndarbeid enda. Men det blir vel litt etterhvert.
    Den dåpskjolen er jo bare nydelig. Du er kjempeflink.
    Ønsker deg fortsatt ei god uke :)

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg og :) Nydeleg dåpskjole du har strikka. Har strikka ein slik eg og. Ha eit flott strikkeår :)

    SvarSlett
  3. Hei og godt nyttår!
    Ja, du har virkelig utstyrt deg og har planene for vinteren og vårens kreasjoner klare. Så langt har jeg på ingen måte kommet, men det blir nok noe småpussel etter hvert.
    God helg ønskes:D

    SvarSlett
  4. Så fantastisk vakker den dåpskjolen ble. Litt av et arbeid du har lagt ned der.
    Synes absolutt du skulle begynne på en liten kjole. Det er så moro å strikke disse små barnekjolene/tunikaene. Jeg har to stk på pinnene nå og de koser jeg meg med.
    Håper du får en flott uke

    SvarSlett