30. mai 2011

Strikking innimellem:-)

 Jo sokker blir det også tid til mellem alt annet. Har disse grå ferdige og snart ferdige med de lilla. De står i heftet klassikere fra Sandnes. Et enkelt stjernemønster. De lilla er strikket i garn fra Nille og de nederste er i karisma.
 Er i gang med Telemarksgenser til terje. Vrangborden er snart ferdig.
 Litt hagebilder i farta..Det vokser og gror, men kunne ønske meg litt varmere vær. Det sies det skal komme denne uken så vi får nå se:-)

 Fana genser i størrelse 4 år er ferdig og jeg synes fargerne er kjempefine. Silje ønsker seg vist fanagenser også så jeg er nok ikke ferdig:-)

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget:) Jeg er imponert. De sokkene strikket jeg til jul i julegaver, og de var veldig populære. Enkelt og greit mønster, og så blir de så fine. Fanagenseren var nydelig, fine farger.
    Hadeland Glassverk er et sted jeg også vil besøke, så skal dit i løpet av sommeren. Gleder meg veldig!
    Ha en god dag!

    SvarSlett
  2. De sokkene dine er flotte. Må nok strikke flere sokker jeg også. Men nå har jeg tenkt og strikke mindre. Vil gjøre noe annet som og sy litt og kanskje male. Så må en være mere ute når sommeren er tibake. Det er fint på hadeland glassværk. Har vært der mange ganger.

    SvarSlett