1. november 2010

Strømper og votter.

 Da har jeg fått enda et par strømper ferdige og et par votter. Det går fremover og nå er det bare en måned til messe. Har alt for mange planer og alt for mange prosjekter igang... Men det er jo moro og jeg håper da jeg får solgt litt, men ellers så har jeg julegaver nok... Jeg har ikke vært så aktiv på andre blogger for tiden men tiden strekker ikke helt til. I øyeblikket er det messe som er i hodet mitt. Kommer sterkere tilbake etterhvert. På onsdag skal jeg bort og høre på Arne og Carlos og det gleder jeg meg til. Tror det skal bli moro. Tenker jeg kjøper materialer til kulerne.. Må jo prøve dette.

3 kommentarer:

  1. Jammen går det unna hos deg med strikking. Flotte strømper og votter. Gleder meg til onsdag jeg også.

    SvarSlett
  2. Så mye fint du strikker da! Jeg blir kjempe imponert. Jeg bare ønsker meg slike strømper, men klarer aldri å begynne, og her har du laget flere på kort tid!
    Er det på onsdag de kommer, er det på Dokka? Jeg er så kjempe uheldig å jobbe på onsdags kvelden. Ellers hadde jeg tenkt å ta meg turen dit. :(

    SvarSlett
  3. Så fine ting du lager til messen. Det er flott med slike mønster på både vottene og sokkene:)

    SvarSlett