30. oktober 2011

Kjøkkenet mitt er blitt nytt.


 Etter lang planlegning, maling og en hard forkjølelse er endelig kjøkkenet mitt ferdig. Idag fikk jeg benkeplaten på og jeg er kjempe fornøyd. Terje har gjort en kjempe jobb for meg og uten ham hadde det ikke blitt noe kjøkken..Kan ikke si jeg er veldig flink med flatpakker og drill!! men jeg har da vært med på monteringen( under kyndig veiledning) Jeg har fått nye skap og hyller. Det går i rødt og hvit..Ja da de danske farger er sterk representert!! Har nå grøn stue og rødt og hvit kjøkken.
 Kunne jo ikke gå ut av ikea uten alt mulig annet.. og de røde bokser er kjempe fine og praktiske. De kan brukes til servering og til å oppbevare i. Må ha flere av dem ved en senere leilighet.
 Røde knotter kom på de nymalete skapsdøre og det gjorde susen på alt det hvite.
Nytt bord og stoler blev prikken over i et og en spotlight i taket.. Nå er det plass til alle. Er bare storfornøyd og koser meg når jeg sitter på kjøkkenet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar